fbpx
הצ'ק ליסט המושלם לאריזה לחופשת קיץ משפחתית בחו"ל
tips and more,  Travel,  המדריכים שלי,  חו"ל עם הילדים,  טיולים בחו"ל,  טיסות

טסים לחו”ל ולא יודעים איך להתחיל לארוז? תתחילו כאן!

טסים לחופשת קיץ ארוכה בחו"ל? קבלו את הצ'ק ליסט המושלם לאריזה נכונה

חופשה ארוכה בחו”ל כרוכה בשלל ארגונים, בין אם זה הזמנת כרטיסי טיסה, השכרת רכב, חיפוש מקומות לינה, תכנון המסלול, ומשימות נוספות במיוחד אם טסים בהרכב משפחתי. 

אריזה היא המשימה שתמיד נדחקת לסוף. היא מתישה, מסובכת ואף פעם לא יודעים מאיפה בכלל להתחיל. 

אז תתחילו כאן! 

הצ'ק ליסט המושלם לאריזה לחופשת קיץ ארוכה בחו"ל

אחרי לא מעט חופשות ארוכות של שבועיים ויותר, יצרתי את הרשימה המושלמת לאריזת קיץ בהרכב משפחתי. 

מתחתיה מחכים לכם כמה טיפים חשובים שלא כדאי לכם לטוס לפני שאתם קוראים אותם. 

יאללה לכו לארוז!

הרשימה המושלמת לאריזה לחופשת קיץ בחו"ל
הצ'ק ליסט המושלם לאריזה!

6 טיפים שחשוב לקרוא לפני שאתם טסים לחו"ל:

  1. כמות כבודה לפי הכרטיס:  לפני שאתם מתחילים לארוז, חשוב שתדעו איזה סוג של כבודה מותר לכם להביא לפי הכרטיס שרכשתם. חברות התעופה מציעות היום סוגים שונים של כרטיסים שמכילים פריט אחד, שניים או יותר. על כל פריט מיותר שתביאו תשלמו כסף והרבה.
  2. משקל: בהמשך לסעיף הקודם, רצוי שתדעו מה המשקל המותר בכל מזוודה. יש חברות שמקפידות על שקילה של כל הפריטים ויש כאלו ששוקלות רק חלק. עדיף לכם להיות בטוחים ולא לקחת סיכונים מיותרים שיעלו לכם כסף.
  3.  מידות: לכל חברת תעופה יש מידות לכבודה שהם מאפשרים לקחת, כולל תיק גב, גודל הטרולי והמזוודות הגדולות. באתרי האינטרנט של חברות תוכלו למצוא את המידע החשוב הזה לפני שאתם מתחילים לארוז. שימו לב שהמידות כוללת לגם את הגלגלים של המזוודה.
  4. נוזלים: כל המדינות באיחוד האירופי מאפשרות לעלות לטיסה נוזלים רק עד 100 מ”ל לבקבוק,  בהגבלה של עד 10 פריטים לאדם. ביציאה מישראל לא מקפידים על כך, אבל בטיסה חזור תתבקשו להציג את כל הנוזלים שיש לכם בכל תיק שעולה איתכם למטוס.  יש להכניס את כל בקבוקי הנוזלים לשקית זיפלוק שקופה ולהוציא מהתיק בעת הבידוק הבטחוני.  שימו לב, כל בקבוק נוזל מעל 100 מ”ל יזרק לפח ללא רחמים. כבר יצא לי לראות נשים בוכות אחרי שזרקו להם את הקוקו שאנל שקנו ב700 ש”ח.  בהגדרה נוזלים נכללים בשמים, קרמים, איפור נוזלי, בקבוקי שתייה, נוזל לעדשות מגע ואפילו בקבוקים של תינוקות (איתם לא נתקלתי בבעיה, רק חשוב להצהיר עליהם מראש). המלצה שלי, אם אתם לא חייבים את הנוזלים בתיק שעולה איתכם לטיסה, תשימו אותם במזוודה שנשלחת לבטן המטוס. בטיסות קצרות כשאנחנו טסים רק עם טרולי שעולה איתנו למטוס, אנחנו מביאים מראש מוצרים מוקטנים עד 100 מ”ל שמספיקים לי לחופשה קצרה של כמה ימים.
  5. רכב: חשוב מאוד שתדעו אם כל המזוודות שלקחתם נכנסות לרכב שאתם שוכרים בחו”ל
  6. בגדים: השאלה שכל הזמן שואלים אותי – איך אורזים לשבועיים?? ההמלצה הכי טובה שיש לי לתת לכם, אורזים בגדים לשבוע ומכבסים! אחד הדברים החשובים לנו בדירות שאנחנו בוחרים ללון בהם, הוא מכונת כביסה. חשוב להביא בגדים שאפשר לשלב אותם יחד, תוכלו להיעזר במדריך שכתבתי על בחירת בגדים לטיסה. 

אתם עוקבים אחרי?

אהבתם את המדריך שלי?  תעקבו אחרי באינסטגרם כדי לראות עוד המלצות, רעיונות, ומלא תוכן על טיולים וחוויות בארץ ובחו”ל. 

Facebook Comments Box
דילוג לתוכן